Як зробити зовнішню рекламу ефективною

14 июня 2018

Питання про повернення інвестицій хвилює кожного власника бізнесу і управлінця. Для того щоб зовнішня реклама приносила віддачу, варто керуватися декількома простими правилами. У цій статті розглянуті п'ять основних принципів створення зовнішньої реклами.

КОРОТКО ТА ЯСНО

Не захаращуйте повідомлення зайвою інформацією і графічними зображеннями. Споживач не буде розгадувати ребуси і шукати глибокий зміст, тому та ідея, яку ви хочете донести, повинна бути оформлена максимально коротко і гранично ясно. Наприклад, слово «акція», зображення продукту, актуальна ціна або знижка. Споживачеві вистачить нетривалого контакту для розуміння суті: купити цей товар зараз можна дешевше.

Великі й ЯРКО

Оригінальна фасадна вивіска замовити за найвигіднішою вартістю на сьогоднішній день.

Це характерно як для вивіски, маршрутних покажчиків, так і для банерів міських форматів. Рекламне повідомлення повинно виділятися на загальному тлі і першим кидатися в очі. З метою підвищення ефективності іноді можна знехтувати естетичної складової. Головне завдання реклами - привернути увагу.

дахові установки

Уникати надмірного ТВОРЧОСТІ

Варто пам'ятати, що завдання будь-якої реклами - продавати. Тому вона повинна чітко відповідати поставленим цілям. Оформлений фасад або світлові літери, установка стели - позначити наявність магазину або філії банку в будівлі, розміщення штендерів, що направляють табличок - спростити шлях клієнта до компанії, банери на сіті-форматах або білбордах - розповісти про умови акції, відкриття.

ДИЗАЙНЕРСЬКІ МЕЛОЧИ

Самим впадає в очі вважається розміщення чорного тексту на жовтому тлі. На другому місці - червоний текст на білому, далі синій на білому, поєднання жовтого і синього, червоного і жовтого і так далі. Кегль шрифту повинен бути великим. Самі букви - легко читаються. Для продуктової реклами краще використовувати фотографії, ніж малюнки, - вони краще сприймаються. При розробці макета вивіски враховуйте оточення - вона не повинна занадто вибиватися із загального ансамблю, зливатися з сусідніми за кольором, а також неприпустимо, щоб вона губилася або виглядала надто скромною.

яскрава вивіска

ЗНАЙТИ АУДИТОРІЮ

Ви повинні добре розуміти, хто ваш основний клієнт, покупець або гість закладу. Матеріали зовнішньої реклами повинні вибиратися з урахуванням особливостей поведінки цільової аудиторії, її переваг і очікувань, а також брати до уваги регіональну специфіку ринку. Занадто презентабельна вхідна група може відлякати володаря невеликого доходу, банерна перетяжка на рамі замість вивіски не зацікавить людини з високим рівнем достатку.

Похожие страницы