​Як заощадити на покупці кухні

17 января 2019

Ремонт кухні - дороге задоволення, особливо якщо роботи плануються капітальні. В ремонт кухні під ключ входять не тільки чорнова і чистова обробки, але також покупка спеціальної кухонних меблів і додаткової техніки, щось доведеться брати на замовлення за індивідуальними параметрами, в сумі набігає досить солідна цифра. Чи ні?

Чи повірите, якщо ми скажемо, що на ремонті кухні можна пристойно заощадити? Витративши трохи більше часу і зусиль, навіть на капітальному ремонті маленької кухні реально заощадити до 30 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а при роботі в великих приміщеннях сума доходить до 100 тисяч!

Качественный акб для ибп купить по самой выгодной стоимости на сегодняшний день.

У подібні заяви складно повірити, ніхто про це не говорить. Рідкісні фірми-виробники кухонних меблів захочуть втрачати частину грошей за замовлення. Але команда «Європейського стандарту» завжди виступала і виступатиме за доступний ремонт в кожному будинку.

Саме тому, тільки у нас, дивіться нове унікальне відео про те, як заощадити на ремонті кухні під ключ!

Наша команда вже більше 10 років не тільки старанно працює з фактичними замовленнями по ремонту квартир, але також намагається просвіщати людей, розповідати їм, як просто і недорого покращувати власні умови життя. Підписуйтесь на наш YouTube-канал і залишайтеся з нами, щоб дізнатися більше унікальних і корисних секретів ремонту квартири!

Що таке кухонний гарнітур і як його замовляють

Там кухонні меблі, яку ви замовляєте в меблевому центрі, не більше, ніж просто зібраний по вашим вимірам і ескізами меблевий скелет. Відсутня додаткове обладнання, в тому числі:

стільниця,

раковина,

змішувач,

Витяжка,

Варильна поверхня або плита,

фартух,

Ручки і петлі на дверцятах.

Коли ви прийдете в спеціалізований магазин замовляти кухню, вам запропонують цілу купу каталогів з самої різної кухонного фурнітурою і технікою на будь-який смак. Але ціни в цих каталогах ніколи не вказуються.

Ви оберете і назвете артикули вподобаних товарів. Потім фірма передасть інформацію виробнику, з яким співпрацюють, і вже виробник назве ціну і кількість товару в наявності.

Навіщо продавцям кухонних гарнітурів рекламувати чужий товар?

Тут і криється каверза: кухонні фабрики розпилюють і збирають меблі; фурнітура та техніка закуповується у сторонніх постачальників, до оптових цін накручується зверху по 30-50% від реальної вартості.

Для більшої ефективності в хід йдуть прості маркетингові ходи: «такі стільниці не знайти більше ніде в місті» або «це наш ексклюзивний постачальник». Це просто слова. Повірте нашому досвіду, виробники кухонної фурнітури пропонують продукцію всім фабрикам, працювати з одним єдиним клієнтом просто невигідно. Більше клієнтів - більше прибуток, все гранично логічно.

Похожие страницы