​Автоматична ідентифікаційна система

22 мая 2018

Про AIS

Система автоматичної ідентифікації (AIS) - це система, що використовується суднами та систем руху суден (VTS), головним чином для ідентифікації суден на морі. AIS допомагає вирішити труднощі виявлення кораблів, коли вони не видно (наприклад, вночі, у тумані, у радарних сяйвах дугах або тінях або на відстані), надаючи засоби для обміну даними, місцезнаходженням, курсом, швидкістю та іншими даними судна з усіма іншими сусідніми кораблями та станціями VTS. Він працює шляхом інтеграції стандартної приймально-передавальної системи VHF з GPS приймачем та іншим навігаційним обладнанням на борту судна (гіроскоп, індикатор повороту та ін.).

IMO SOLAS вимагає, щоб АІС монтувався на борт усіх суден, що перевищують / дорівнюють 300 валових тонн для міжнародних рейсів.

Вы можете приобрести AIS Port Solution по самой выгодной стоимости гна сегодняшний день.

Програми та обмеження

AIS використовується для навігації в першу чергу для уникнення зіткнення. Внаслідок обмежень радіовимірювальних характеристик, однак, а також тому, що не всі судна обладнані АІС, система призначена для використання переважно як засіб спостереження та визначення ризику зіткнення відповідно до COLREGS, а не як автоматичне запобігання зіткнення система

Коли корабель рухається на морі, рух та ідентичність інших суден, що знаходяться поблизу, дуже важливі для навігаторів, щоб прийняти рішення, щоб уникнути зіткнення з іншими кораблями та небезпеки (мілководдя чи каміння). З цією метою в першу чергу використовувались візуальні (око, біноклі) / звукові засоби (свисток, радіо ультрафіолетового радіозв'язку), радіолокація та ARPA. Однак недостатня позитивна ідентифікація цілей на дисплеях, а також затримки часу та інші обмеження радара для спостереження та обчислення дій і реакції суден навколо, особливо на зайняті води, іноді запобігають можливим діям у часі, щоб уникнути зіткнення.

Хоча AIS забезпечує лише дуже базовий графічний дисплей, отримані дані можуть бути інтегровані в ECDIS або радар, що забезпечує більшу навігаційну інформацію на одному дисплеї.

Однак для судноплавців, які знають, що повна рухлива ситуація в районі їхніх кораблів дуже важка в зайнятій воді, хоча ВТС може надавати послуги з управління трафіком, якщо така є в деяких гаванях чи районах річок. AIS - це дуже корисна допомога для навігаторів, яка знає набагато кращу ситуацію в дорожньому русі щодо того, які інші кораблі та їхній рух з ідентифікацією цілей значно раніше та точніше, ніж просто іншими способами.

Є також багато нових ідей для застосування AIS, наприклад. віртуальна AIS для допомоги навігації та доповнення координації на місці пошуку для пошуку та рятування.

Використання віртуальної AIS для маркування важливої навігаційної інформації забезпечує суттєве поліпшення, яке вказує на позицію нових аварій, інших нових небезпек або навіть навігаційне попередження щодо позиції судна. Віртуальна маркування небезпек може передаватися віртуальними станціями AIS (наприклад, VTS), і кораблі можуть знати про стан небезпек на дисплеї AIS набагато швидше, точніше та простіше, ніж фізичні навигаційні знаки та традиційні повідомлення про безпеку, що передаються VHF Radio, Navtex, SafetyNet або Зверніть увагу морякам. Звичайно, такі віртуальні засоби будуть доступні лише для кораблів, обладнаних AIS, але це найважливіше для великих суден, що йдуть на океані.

Для координування ресурсів на місці морської пошуково-рятувальних операцій важливо знати положення та статус судноплавства суден, що знаходяться поблизу судна або особи, що перебувають у біді. За допомогою AIS, яка може забезпечити набагато кращу картину ресурсів для роботи на сцені, навіть діапазон AIS обмежується радіовипромінюванням ультрафіолетового діапазону, як правило, від 30 до 50 морських миль (від 60 до 90 км).

Похожие страницы